projectes
projectes

Projectes Sadako

Ortografia amb Dictapp

La personalització de la millora de la pròpia ortografia és fonamental. En cada Brúixola d'aprenentatge l'alumne/a incorpora l'aprenentatge de noves normes ortogràfiques que després aplica utilitzant Dictapp.
Aquesta aplicació dissenyada pel Xavier B., mestre de l'escola, ofereix a l'alumnat una forma diferent, autònoma i significativa per a millorar la seva ortografia. L'alumnat realitza diferents dictats, i és el mateix programari qui li va indicant les errades més freqüents comeses, alhora que li proposa activitats de treball per tal de millorar els seus aprenentatges referents a l'ortografia. Un aprenentatge autònom amb el qual l'alumne/a pren consciència de les seves dificultats i s'involucra per millorar els seus aprenentatges.